måndag 1 juni 2009

Dag 1

Startvikt: 60,4

Många av de jag pratat med har sagt att jag kommer få ett sjuhelsikes humör. Inte visste jag att det skulle börja redan INNAN jag ens tagit första shaken.
Halv sju i morse satte grannen igång sin Harley Davidson. Brummelibrum i både motor och Cissis hjärna.
Usch, jag kände mig lite gnällig när han väl åkt iväg. Ska gå in och prata med mina grannar ikväll och förklara att Hannahs fönster vetter mot gatan och hon låg fortfarande och sov...

Jag dricker te (utan mjölk) och försöker hålla mig så länge jag kan med min första shake. Tänkte faktiskt ta den först när jag kommer till skolan. Det är en lång dag i skolan och jag gissar på att min energi kommer ta slut lagom tills jag kommer upp för sista trappsteget i skolan, om jag äter shaken nu.

Susanne i min klass sa att hon drack shaken i fyra dagar, sen rann livet ur henne och hon började äta igen. Vi får väl se om Anders blir änkeman innan dagens slut...

2 kommentarer:

Matilda sa...

tack så mycket!

shake låter väldigt enformigt? varför inte köra på tallriksmodellen? den gör jag! har tappat 5,5 kg på några månader. och då går man inte upp dem sen som man kan göra med shakesen då man väl slutar med dem?
:-)

Therese sa...

Det kommer att gå jättebra! Du får se till att sysselsätta dig ordentligt bara. Apropå att sysselsätta sig så skulle jag gärna hänga med dig ut och fota någon dag ;-) ;-) ;-)
Jag behöver lite ny fotoinspiration och du är så himla duktig ju!