måndag 8 juni 2009

Jag är kär!

Har suttit och letat efter en bra cykelsists till Elias som vi lätt kan flytta fram och tillbaka från våra cyklar. Sen har jag suttit och letat födelsedagspresent till Hannah och jag tror nu att vi har bestämt oss för vad vi ska köpa...

Och! Jag har hittat något JÄTTEBRA till Elias!
Alla som känner Elias någorlunda vet att han är som Tarzan - han är ÖVERALLT!!
Svår att få att hålla i handen, men vill gärna gå bredvid och undersöka ALLT. Springer gärna iväg.

Men jag har hittat vår bästa vän...

http://barntrygghet.se/?id=832


1 kommentar:

HEMLÄNGTAN sa...

En sådan skulle jag haft till min son när han var lite yngre. Han är också en sådan som är överallt hela tiden.
Vad duktig du är som planerar lite inför födelsedagsfirandet. Här går det inte så bra med planeringen, får väl ta mig i kragen snart. Det är ju bara drygt en vecka kvar nu.