onsdag 17 juni 2009

Världens bästa farmor

Igår var världens bästa farmor här och tog hand om barnen medans Anders jobbade och jag var i skolan.
När jag kom hem efter tentan var jag ganska slut både i kroppen och knoppen men frågade ändå om det var OK att jag åkte iväg och köpte några födelsedagspresenter till Hannah, vilket det var!
Tack och lov fick jag tag på de tre presenter jag hade tänkt mig.
Från farmor och farfar får Hannah en sovsäck - med en tjejpirat på. Från mormor och morfar får hon en svart cykelhjälm - med pirattema. Av mig, Anders och Elias får hon en svart zitzack från Mio och en rosa två delad baddräkt. Hon kommer INTE använda överdelen, det är jag säker på! :-)

På vägen hem hade Anders köpt med sig kinamat och jag köpte Happy Meal till barnen. Man får göra det enkelt någon gång då och då...
Hannah åt upp HELA sitt Happy Meal, vilket aldrig händer! Hon berättade stolt att hon tömt hela tallriken även på förskolan!
När jag kom hem var klockan närmare 18.30 och då hade barnen varit ute i princip hela eftermiddagen med farmor. Så det var två trötta kids som kastade in handduken igår kväll...

Världens bästa farmor med sina guldklimpar!


Ketchup är gott...


Inga kommentarer: