måndag 1 juni 2009

Datatenta

Nu har jag precis avklarat min tenta i Datorsäkerhet. Kände mig inte så säker, tyvärr. Detta med att kunna marginaler utantill och skriva vänsterställda brev är inget jag är så haj på ÄN. det kommer!
Ser fram emot nästa termin, då vi ska få lära oss Excel och Powerpoint. Det var ju tio år sedan jag var inne på den biten i Office.

I övrigt, så har hungern lagt sig något. I morse på bussen höll jag på att kräkas av hunger. Frukosten är mitt viktigaste mål och om jag inte får frukost blir jag en bitch!
Så jag fick shaka lite kakaomix på bussen och sippa lite på.
Snart är det lunch och jag längtar...;-)

2 kommentarer:

Matilda sa...

jamen ok, bröllop, då förstår jag! :-)
när är det dags? vad roligt att gifta sig!!

Matilda sa...

kul med bästavän-bröllop! ser fram emot då mina närmsta gifter sig... men det kommer väl om några år! :-)