onsdag 3 juni 2009

Tjuvkikat...

Jag tänkte i mitt stilla sinne i måndags att jag inte skulle väga mig förrän nästa måndag, men åh. Jag är som ett barn dagarna innan julafton!
Jag smög in i morse innan jag tog upp Elias från sängen.

Mellanvikt: 58,8.
Jag har alltså gått ner 1,6 kilo på två dagar!!

Det var ju inte så svårt egentligen. Men jag tror utmaningen kommer sedan när man ska börja äta vanlig mat igen. Då blir det svårt att hålla vikten! Men jag har vanligtvis inte så lätt för att gå upp i vikt, jag har ju legat på samma vikt i ett år nästan. Jag ska bara få den berömda tummen ur baken och göra något åt det!
Tack Ann-Louice för att du ska gifta dig om en månad!! :-)

Jag är ledig idag och i morgon och denna ledighet är som en skänk från ovan. Det har varit så mycket nu att jag nästan trott att jag skulle gå in i väggen. Nu får jag ladda batterierna tillsammans med mina barn. Eller så bränner de ut mig fullständigt!
Nu ska vi iallafall gå till förskolan, sen ska jag nog promenera ner till Kärra centrum och köpa lite picknick, eftersom det är avslutningsfirande med Hannahs avdelning idag.

Inga kommentarer: