onsdag 24 juni 2009

Reflexskärm och barnsele

Igår gjorde jag slag i saken och beställde reflexskärmar. En silver/svart 80 cm och en guld/vit 77 cm, tillsammans blev det totalt 468 kronor. Som hittat! Jag hittade dem på TVspelweb och jag hoppas jag ska bli nöjd! Hoppas också att de hinner komma till nästa vecka då jag ska fotografera A-L och Mickes bröllop, så jag kanske hinner öva och testa lite! :-)





I morse beställde jag även en barnsele från Barntrygghet i form av en apa till Elias, så nu kan vi gå på Liseberg t ex utan att vara oroliga när vi släpper ner honom på marken.



Nu har jag precis kommit hem från skolan, jag skulle egentligen gått halvdag, men jag känner mig riktigt risig i svalget och uppe i bihålorna så jag åkte hem. Innan dess hann jag få reda på att jag tyvärr är en av dem som INTE har blivit placerad på någon LIA-plats ännu. Skittråkigt, men de lovar ju att det ska ordna sig till vi ska ut på LIA. Sen skulle jag fått reda på mitt tentaresultat i medicinsk dokumentation idag också, men jag tänkte att jag mailar vår lärare istället så jag får reda på resultatet den vägen.
Imorgon är vi lediga hela dagen så vi ska försöka ordna så mycket som möjligt till Hannahs barnkalas på lördag.
Nu ska jag ta och bada Elias innan det är dags för oss att sova middag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte bara kolla...

HEMLÄNGTAN sa...

Vad spännande med reflexskärm. Du måste berätta hur de är sedan!
Hoppas det känns bättre i halsen.
Kram Jenny