torsdag 11 juni 2009

Morgonpigg

Jag vaknade 07:02.

TYST I HUSET?!

Satte mig upp, gnuggade mig i ögonen.
Nu sitter jag här och kollar väderutsikterna, läser Aftonbladet och kollar bloggen förstås.
Klockan är 07:32.
FORTFARANDE TYST I HUSET?!

Varför i hela fridens namn kan inte barnen matcha varandra så när jag behöver sova länge? Elias - OK, för han har haft oförklarlig feber i natt. Men Hannah - hallå? :-)

Ställde mig förresten på vågen nu när jag kom upp.

56,5 kg! Jippie, snart 4 kilo!
1,6 kilo kvar till min målvikt! Det känns inte så långt bort nu...

3 kommentarer:

Familjen Bus sa...

Bra jobtbat! Du e duktig du! Lycka till med pluggandet idag. Kram L

1906 kvm sa...

Bra jobbat Cissi!
Och det där med att barnen sover länge... det är bara så typiskt :-P

Therese sa...

Vad duktig du är! Och om det är till någon tröst: kakorna ligger bara i ett stort fat och ser fina ut, vi har knappt ätit av dem. Och kommer säkert inte att göra heller.