måndag 22 juni 2009

Organiserat kaos i födelsedagssången!

Jag vill delge er videon från när vi sjöng för Hannah på hennes födelsedag, midsommarafton.
Jag bad Daniel filma, som med stor tvekan sa ja. Jag ville ju fotografera!
Vi var på utsidan och det blåste, så ljusen blåstes ut hela tiden precis innan Hannah hann ta ett djupt andetag för att blåsa ut dem själv.
Vi funderade några ögonblick på om vi skulle ta in tårtan, men sen tog jag digitalkameran och Camilla tände ljusen. Precis när Hannah ska blåsa ut ljusen kommer mamma upp med största tröjan för att skydda ljusen från vinden och skymmer naturligtvis sikten för videokameran.
Vi sjunger och mitt under sången får Melvin och Oliver världens skrattanfall, Camilla tappar tålamodet och gapar till, sen fortsätter hon glatt att sjunga. När sången är slut spänner hon blicken i de två stora pojkarna och precis DÄR...klipper jag filmen! :-)
Hannah var dock väldigt glad för sin sång och längtar tills på lördag då det ska sjungas för henne igen på hennes kalas hon ska ha för sina kompisar!

Inga kommentarer: