onsdag 3 juni 2009

Svårt idag

Det är ju mycket svårare att köra kuren när man går hemma hela dagen!

Jag var nere och handlade precis och till Hannahs avslutningsfirande köpte jag rostbiff, pitabröd, paprika, köttbullar, kikärtor...allt såg ju så himla gott ut!
Sen köpte jag Brago-kex som jag slängde längst upp i skafferiet, de kexen får jag bara inte lägga ögonen på idag!
Sen köttbullarna, det är såna där delikatessköttbullar som jag bara kan möööla i mig!
Äsch. Åh. Kurr!

Ska kolla inspelade avsnittet av Ugly Betty nu, för Elias har somnat...

2 kommentarer:

Matilda sa...

bragokex? ååh! själv har jag en massa kakor med chokladprickar i.. och de är inte helt dumma de heller! ;-)

tack så mycket! gullig du är!
kameran är en systemdigitalkamera, canon 450D. superbra är den! använder den varje dag.. haha!

Matilda sa...

vilka svåra frågor du kommer med :-)
objektiv... hmm.. det var det som satt på? haha! nämen tror det är 55 någonting? *help* haha!