tisdag 23 juni 2009

Besök av vänner

Igår kom Anders bästa vän Calle och hälsade på, Hannah blev naturligtvis helt uppåt väggarna fjantig, men Calle hade en ängels tålamod och när Hannah vågade be om att få sitta i hans knä var lyckan gjord!
Jag var tyvärr tvungen att bege mig till skolan strax efter att han kom, men Anders berättade att de hade haft en jättetrevlig dag fram tills att Calle tog bussen in till centralen vid 18-tiden.

Idag kom A-K och hälsade på, hon hade presenter med sig till Hannah, som naturligtvis ville öppna dem på en gång!
Vilka härliga presenter! Först ett jättefint linne med apor på (från pojkavdelningen), sen fick hon även den häftigaste presenten - en Spidermandräkt!!!
Oj, så lycklig hon blev!!
Tack, A-K, du lyckas alltid hitta de allra bästa presenterna!

Tentan idag gick jättebra, det var bara ett ord som jag slarvade på, det var Hyperestesi. Jag skrev ökad rörelseförmåga, men jag VISSTE att det var fel. När jag kom ut kom jag ju på att det betyder ökad känslighet...nåja, jag kommer få VG ändå, helt säkert! :-)

Nu ska jag gå ner och ta en kopp te och krama om min man, han ska få tycka lite synd om mig, för jag har fått jätteont i halsen och är på god väg att få min sjuttielfte förkylning i år...SUCK!!
Jag ska dock ändå försöka komma iväg till skolan i morgon, för då får vi reda på våra LIA-platser inför hösten - spännande!!

Lyckliga Hannah får sitta i Calles knä...


Vi fick besök och Elias står med nyfiken blick och inspekterar den finklädda besökaren...

Anna-Karin i en underbart söt Me & I-klänning!


Men, vad är detta?


Elias ser lite så där lagom munter ut...


Tjoho, en Spidermandräkt!! Vilka muskler!


Tack A-K!


Slappisen och Spiderman kollar Bolibompa...


Elias har kul med återvinningskassen...

Inga kommentarer: