lördag 6 juni 2009

Backup på bilder

Vi har i några månader nu legat efter med backup av våra bilder. Vi har en extern hårddisk på jättemånga gb, men slarvat otroligt med att skicka över nytagna bilder till den. Inatt drömde jag att alla bilderna försvann, så nu ska Anders sitta och föra över och fixa, samt fixa in ett nytt antivirusprogram, eftersom många vänner på msn berättar att de får såna där skumma meddelanden från mig, som egentligen inte är från mig.

När jag nu sitter och sorterar lite och ser till att Anders ska få in allt, så hittade jag den här bilden.


Den är från 2003, vi är någorlunda nykära, har inte flyttat ihop än och är på vår första semesterresa till Thailand. Anders har feber och jag har fått ligga ute på stranden själv hela dagen. Ändå ser det ut som Anders är den som fått mest färg! Vad jag ville säga med den här bilden är att jag är så lycklig för att det fortfarande är jag och Anders. Att vi faktiskt efter alla dessa år är kära i varandra, att vi uppskattar varandras närhet och att vi ser framtiden med hopp och tillförsikt. Att vi längtar efter att få leva vårt liv tillsammans.

Jag älskar dig, Anders!!

Inga kommentarer: