lördag 20 juni 2009

Midsommarafton i bilder

Den roligaste gungan i världen!


Daniels dotter Frida


Elias och min pappa Sten
´

Skål och glad midsommar!


Skål mamma!


Världens vackraste tvillingsyster!


Inte riktigt lika vacker här dock...:-)


Daniel & Frida


Jag och Camilla binder midsommarkransar


Hannah blåser snabbt ut ljusen innan vinden gör det!


Lycklig Hannah får första biten...


Sen plockades det fina jordgubbar från jordgubbslandet...


Oliver smakar på en alldeles nyplockad jordgubbe!


Min mamma och Elias


Mormor, det är en lergök!


Prova själv!
Några minuter senare hade han bankat sönder pippin
och stoppat näbben i munnen - sorry, mamma!


Världens finaste Melvin - min systerson!


Mamma efter att ha anordnat fiskedamm och "Sätt knorren på grisen"...


- Var är Fjant?
- Här, mamma!


Alla fina barnen med kransar i håret (förutom Elias "Pilleman" Winge)


Blåsa bubblor är alltid lika poppis!


Moster Milla med barnen


Daniel med sina barn - Oliver, Linus & Frida!


Min fina mamma!


Min fina pappa!


Jag och Daniel - han står nere på gräsmattan,
jag står en halvmeter högre upp...


Milla & Melvin


Jag och Hannah

Inga kommentarer: