onsdag 17 juni 2009

Åka karusell...

Hannah och jag hade ett förtroligt samtal igår vid 23-tiden då hon vaknade och var törstig och kissenödig. Hannah var något sömndrucken...

- Mamma, till sommaden (ja, hon säger sommaden) vill jag åka karusell på Liseberg.
- Självklart ska vi gå till Liseberg! Jag vill också åka karusell.
- Mamma?
- Ja?
- Mammaaaa?
- JA?
- Men MAMMA?!
- Ja, men KÄRA NÅN, jag säger ju JAAAA!
- Jaha. Då så. Mammaaaa, tror du Gammelmormor (Anders mormor på 88 år) vill åka karusell också? Den som går runt, runt?
- Oj. Det har jag inte tänkt på. Men det tror jag inte.
- Nej, då kanske tänderna ramlar ut...

2 kommentarer:

Carolina sa...

Vinnaren i tävlingen i samarbete med Kalasbolaget är nu framtagen, blev det du? Kika in i bloggen och titta efter - och tävla gärna i övriga tävlingar om du inte redan gjort det! :) Kram Carolina

Anonym sa...

Hahaha jag tror jag dör! Hon är för härlig Hannah! ...undra vart allt kommer ifrån?

STOR KRAM!