tisdag 2 juni 2009

Inte så pjåkigt!

God morgon!
Sitter och kollar spårvagnstider, ska till Frölunda sjukhus ortopedmottagning idag kl. 11 för mitt karpaltunnelsyndrom. Mina händer (speciellt höger) somnar på nätterna när jag sover och det är fruktansvärt jobbigt, svårt att sova!
Stått i kö sedan början av året, så nu är det äntligen dags.

Känner mig inte alls lika hungrig idag, kanske är det för latten jag tog förut (fy på mig, med mjölk i kaffet!) men jag lät iallafall bli att ta socker i.
Jag mådde riktigt illa på bussen igår hem från skolan så jag bestämde mig för att inte svälta mig. Om jag är illamående av hunger ska jag ta ett knäckebröd utan smör. Halv banan. Eller kanske bara lite tomat och gurka. Kan inte vara stenhård, jag har en familj att tänka på också...:-)

Hej svejs!

Inga kommentarer: