måndag 1 juni 2009

Mina älskade barn

När jag kom hem i eftermiddags var det alldeles för varmt för att vara på ute på framsidan, så vi åt middag (jag drack den äckliga kycklingsoppan) och sen blev Elias helt matt och var väldigt nöjd med att ligga i famnen hos både mig och Anders och titta på Nicke Nyfiken. Sen kom Hannah som en liten virvelvind och gick ut i den härliga skuggan på altanen och där härjade de omkring en stund.

Det är väldigt varmt uppe på övervåningen och speciellt då i Hannahs rum eftersom solen ligger på där hela eftermiddagen och kvällen. Hon hade väldigt svårt att somna, så jag föreslog att hon skulle lägga sig och somna i vår säng bredvid mig, jag skulle ju bara borsta tänderna. Jag hann inte ens borsta färdigt. Jag gick in till henne för att säga att hon kunde hämta sin kudde, men hon hade redan somnat...
Älskade lilla flicka.



Inga kommentarer: