måndag 15 juni 2009

Jag börjar se ljuset i tunneln

Men än är det två veckors studerande kvar och tre tentor!
Imorgon är det den största tentan av dem alla! Sjukdomslära. Fy sjutton, jag vet inte om jag får in mer i skallen, men jag ska göra ett försök. Har ju gott blåbärste där nere som ligger och väntar...

Vill bara visa några bilder vi tagit med nya kameran. Det är ju inte världens bästa kamera och kan inte på långa vägar mäta sig med min systemkamera, men den är rolig att ha och den är lätt för Anders att ta fram på dagarna och trycka av några bilder!


Jag och barnen...


Morfar är och hälsar på, det ville Hannah föreviga...


Hon ville även ta bild på kompisen Oliver...


Sen ville hon leka med de stora pojkarna Hugo & Axel!



Elias - eller Emil? :-)


Trött plutt!

Inga kommentarer: