måndag 8 juni 2009

Cambridgekuren vecka 1 avklarad

Startvikt: 60,4

Dagens vikt: 57,7

Jag har alltså gått ner 2,7 kilo på bara en vecka! Jag är nöjd!
Men badringen kring midjan sitter kvar, så jag ger mig inte riktigt än...!

Idag ska jag hem till min pappa och sitta och plugga lite Sjukdomslära. Det är vad jag har planerat idag och det känns bra att inget annat är på agendan!
Nu skrämde Hannah mig rejält genom att smyga ut från sitt rum och sticka in ett finger genom dörrspringan in till datorrummet...

- "God morgon, mamma!"Så går det när man hör som en kratta...

Nu ska jag göra frulle till mina barn!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha söta Hannah! Jag kan se mig dig framför mig när hon sticker in fingret. *s*

Lycka till med pluggandet!
Kram gums

Therese sa...

Vad duktig du är, jag är verkligen imponerad! Ha en bra pluggdag =)