söndag 7 juni 2009

En vecka avklarad!

Ja, tänk att det redan gått en vecka. Det har varit stundom jättelätt och stundom jättesvårt! Ja, alltså med Cambridgekuren. Fuskat har jag gjort, men inte i stora mängder. Jag har druckit tre koppar kaffe (med lite mjölk), ätit en banan och en grillad korv utan bröd eller ketchup.
Ska bli intressant att se vad vågen stannar på i morgon bitti när jag ska väga mig igen.

Jag har känt mig väldigt matt idag, trots att vi tagit det väldigt lugnt. På förmiddagen kom Pernilla, Melvin och Elvira på besök och lekte en stund. När de gick hem tog Hannah och jag en liten promenad ut i skogen och när det började regna satte vi oss under en gran och fikade. Jag drack vatten, Hannah åt två Brago-kex och drack en festis. Sen gick vi vidare till lekplatsen där jag mest satt i skuggan, för när solen tittar fram blir där som en öken!
Vi kom hem lagom till att Elias sovit färdigt och vi har haft en riktigt mysig eftermiddag tillsammans alla fyra!
Nu har Elias stått och borstat tänderna framför spegeln i 15 minuter och gjort riktigt roliga miner till sig själv. Hannah har precis börjat bråka så det är alldeles lagom att vi avrundar dagen och säger god natt...








Inga kommentarer: