torsdag 30 april 2009

Egentid med kameran

Igår kväll efter att barnen lagt sig tog jag och min granne Daniel chansen att åka iväg och fota lite. Det hann bli ganska sent innan vi kom iväg, så vi bestämde oss för att åka ut till kusten där solen stannar kvar som längst.
Vi hamnade i Sillvik där vi stod på berget och fotade ut mot havet.

Jag fick höra

-"Vad röda dina bilder blir",
- "Vad hände nu?",
- "Vilket f-tal har du?"
- Vad tar du kort på nu?

och Daniel fick höra

- "Varför blir mina bilder så röda, det blir ju inte dina!"
- "Fan också!!!"
- "F-tal? Vad är det? Jasså, bländare. Det vet jag inte. Måste man veta det?"
- "Flyg stilla nu, fågel!"
- "Månen, hoppas jag".

Vår "proffsiga" konversation till trots, tyckte jag några av mina bilder blev riktigt bra...








2 kommentarer:

Anonym sa...

Dina bilder är otroliga gums!

Stor kram från AK

Therese sa...

Jättefina!