söndag 19 april 2009

Bilder från vårt bröllop

Sitter och går igenom bilder som jag vill ha med i fotoboken över vårt bröllop. Fortfarande, efter snart tre år, sitter jag och blir frustrerad och irriterad över kapade fötter, bilder tagna i underläge så alla ser onormalt stora ut, fläckar på linsen osv. osv.


Fötter, någon?

Sandra sjunger vackert - även utan fötter

Anders familj, även de utan fötter

Missförstå mig rätt, jag är glad att någon överhuvudtaget tog sig an uppgiften, men jag är ju pedantisk när det gäller fotografier och det visste fotografen. Så när jag satt dagen efter bröllopet och fick se bilderna från t.ex vigseln, då grät jag.

Jag hoppas vid min Gud att min älskade vän Ann-Louice blir nöjd med mina bilder från hennes bröllop i sommar.
Jag är så väldigt glad att min bästa vän Camilla och hennes Robert blev så oerhört nöjda med mina bilder att de förstorat flera av bilderna från sitt bröllop och satt upp hemma.
Jag hade verkligen skämts om så inte vore fallet...

Camilla & Robert efter vigseln

Fotografering efter vigsel

Denna bild valde de att ha till bröllopsannonsen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen fotar som du gums...
Jag hade inte velat ha det på mitt samvete att fota någons bröllop.

STOR kram och tusen tack från Tommy, Bettan och lilla Julia (som var helt bedårande) för vagnen!!
Kram AK

Therese sa...

Jag vet att jag har sagt det förut, men jag säger det igen; Du är duktig!! =)

Cissi sa...

Tack så mycket flickor! :-)