tisdag 28 april 2009

Min favoritflicka är hemma igen!

Efter fyra dagar på vift med farmor kom min älsklings-Hannah hem i eftermiddags. Jag var så glad att se henne och det verkade vara ömsesidigt, för när vi kramades så släppte ingen av oss på jättelänge!
Vi bjöd farmor på middag innan hon åkte hem och medans hon ändå var kvar fick hon följa med upp på övervåningen och se vår överraskning till Hannah!
Hannah blev SÅ glad!! Hon ville sova i kojan och hon lade sig, men kom upp lite senare och troligen sa hon till Anders att det var hårt att sova på golvet, för när jag gick in för att ta en bild, så låg hon gott i sin säng och sov...




"Emil" visar griseknoen sina guldpengar!


"Griseknoen"


Försöker öppna/stänga Hannah's lilla låda...


Tittut från kojan!


Sov nu, lillebror! (Yeah, right!)

3 kommentarer:

Therese sa...

Ja, visst är det skönt att få hem dem när de varit borta!! De små sötnosarna =) Kul att hon gillade sin koja så mycket!

Ja, Bubbis och Hannah skulle nog ha riktigt roligt tillsammans!

Matilda sa...

jag satt här och log brett när jag läste din härliga kommentar! haha, otroligt gulligt sagt det som dottern sa om emil vid er fotända! sicken sötnos!
underbara foton på dina barn, riktigt söta båda två! verkligen! :-)

ha en underbar dag!

Anonym sa...

Å vad fina dom är!!

/Malin