fredag 24 april 2009

Presentkort från Fujidirekt

Jag lovade ju er att skriva om något roligt....

Några av er kanske minns mitt inlägg om Fujidirekt och min lycka över att ha fått en gratis fotobok som tack för min idé om familjekalender i form av fotokalender?
I mitt inlägg lade jag etiketter som "Fujidirekt" och "Fotobok". Trodde ju inte det skulle betyda att självaste marknadsansvarige (VD?) skickar ett mail till mig med orden:

-"Hej Cecilia
Jag såg på din blogg att du inte fått något jag lovat dig.
Vad har jag glömt bort ???
MVH
Bernt"


Jag svarade och skrev som det var, att jag blivit lovad en gåva för mitt lilla idésprutande, men inte fått något meddelande efter det och glömt bort det efter en tid, men blivit påmind i samband med ett e-postmeddelande jag fick från dem strax innan påsk.
I onsdags fick jag ett svar från honom, som jag långt ifrån kommer glömma!

- "Cecilia,
Ja, jag hittade oss på din blogg.
Gå in på fujidirekt.se och klicka på "min sida" och i nedre högra hörnet går du in på "prepaid" och anger kortnummer och pinkod så ligger en hälsning från oss, värd lite drygt 250 kr, för allt på vår shop, förutom fotoboken.
MVH
Bernt "


Snacka om kundservice! Jag var riktigt nöjd med Fujidirekt innan, men nu...nu har jag inte ögon för någon annan fotoservice...
Tack Fujidirekt!

Inga kommentarer: