onsdag 8 april 2009

THE Book.

Jag följer slaviskt en blogg här på det lilla internätet som heter "Konsumbloggen". Det roliga är att jag faktiskt inte än kommit fram till om det är en man eller kvinna bakom tangenterna!
Om jag skulle slå till med en gissning är det en kvinna.
Men, det spelar egentligen ingen roll, för den är så hysteriskt rolig emellanåt att jag skrattar så tårarna sprutar!
När jag idag satt och läste så drogs blicken till en länk där det stod Boken.
Jag blev så nyfiken och klickade och ser till min glädje att författaren till Konsumbloggen har samlat alla sina små blogginlägg i en bok!
Så här skriver Konsumbloggaren själv: "Boken som förmodligen kan rädda liv, samt vara ett gott sällskap och en god kamrat på vilket soffbord eller vilken toalett som helst."
Och jag tror på det! Jag vill ha den här boken!

1 kommentar:

Familjen Bus sa...

Gick in nu o läste denna blogg, och jag håller med -den är extremt rolig!!! Började verkligen skratta högt för mig själv här hemma : )
Blir fler besök dit kan jag lova!