tisdag 7 april 2009

Made by Linda Indevall

I fredags var det sedan länge bestämt att jag och mina vänner Linda och Annica skulle gå ut och äta. Vi bestämde att vi skulle gå till El Corazon och bokade bord till kl. 19. När vi kom dit blev vi hänvisade till ett bord nära entrén, precis bredvid ett ganska högljutt sällskap. Jag kände med en gång att det inte skulle fungera för mig, jag hörde inte ens vad Linda, som satt bredvid mig, sa. Jag gick till kyparen och bad om att få byta bord och det var inga som helst problem, efter ca 10 minuter i baren fick vi ett bord i den lugnare delen av restaurangen och det var hur mysigt som helst! Maten var jättegod, men inte RIKTIGT lika god som på Mañana eller Mi Casa. Medans vi satt och väntade på vår mat plockade Linda fram ett litet sött paket från sin väska och sa:
"Vi vill ge dig något litet för att fira att du kom in på skolan och för att det går så bra för dig...."
Jag blev så överraskad! Inne i det lilla paketet låt en söt liten påse med världens finaste armband i! Det passade perfekt och jag kände direkt att det var MITT armband. Men det roligaste - och mest värdefulla - var att Linda gjort det själv! Så nu går jag runt med ett armband made by Linda Indevall! Visst är det fint?!

Tack Annica och Linda för den fina presenten, den värmde verkligen!

1 kommentar:

Familjen Bus sa...

Vad kul att du gillade armandet! Det får inte dröja lika länge till nästa gång vi ska gå ut!!! Kramis!