lördag 4 april 2009

Vår dotter - en konstnär!

Måste få lov att skryta lite över min dotters konstnärliga talanger! För några veckor sen var vi hemma hos kompisarna Annica, Linnea och Lukas och där fick Hannah måla lite och jag bad henne rita en gubbe för att visa Annica hur duktig jag tycker Hannah är. När hon då hade målat en gubbe så frågade jag om hon kunde rita glasögon, men det kunde hon inte, så det visade jag henne. Sedan dess har jag inte sett henne rita några gubbar alls.
Men igår när jag kom hem från skolan hade Anders stolt satt upp TRE olika teckningar på kylen, där Hannah tydligt och klart förklarat vem som var vem och att mamma och pappa hade glasögon...


Mamma till vänster och Pappa till höger - med glasögon såklart!


Hannah till vänster och Elias till höger


Pappa - med glasögon och blå kinder!

Inga kommentarer: