måndag 13 april 2009

Påskafton i bilder

På påskaftons-morgonen hade jag och Elias lite tid för oss själva och han ville hemskt gärna prova det fina halsbandet som jag hade när jag var liten. Tog lite bilder på det, såklart. Sen åkte vi upp till Uddevalla och umgicks med Anders mamma och hans syster, sambo och barnens kusin. Så stor han har blivit, lille Rasmus!
Maten var jättegod, så god att jag för en liten stund lovade mig själv att aldrig äta igen. Så mätt blev jag! Dagen erbjöd otroligt härligt väder med temperaturer upp emot 20 grader! Härliga vår, välkommen! Vi avslutade den härliga påskaftonen med picknick på stranden vid Lindesnäs i Uddevalla!
Vackert halsband, eller hur?

Så fort vi kom till Uddevalla ville Hannah visa sin katt-klänning för Snobben!

Elias & Snobben konverserar

Jag ritade en skattkarta till Hannah... och vid krysset hittade hon ett påskägg!

Hannah tog Björn i handen och gick bort till groddammen...:-)
Farmor plockade upp en groda i hinken, som Elias väldigt gärna ville pilla på...

Efter en stund hällde Hannah tillbaka grodan till dess rätta element...

Rasmus och pappa Björn

Nere vid havet hittade Elias en kotte...

Du å jag, farmor...ja, du å jag, Elias!

Vackra Hannah tittar på solnedgången!
Den ramlar, den ramlar...inte ner

Tittut mellan träden!

"Emil" sitter på en stubbe och täljer på en pinne...

Familjen Winge-Kläth

Uddevallabron i solnedgång...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder!!!
Och Rasmus är så himla söt!! Kortet på Kerstin, Rasmus och Björn är hur fint som helst - en förstoring på det till dem vore väl nåt. :)

Kram AK

1906 kvm sa...

Jätte fina bilder Cissi! :-)