fredag 17 april 2009

Prenumeration på Allt om Trädgård

Jag antog ett erbjudande för någon månad sen om en prenumeration på Allt om Trädgård, fyra nummer till att börja med. Premien man fick med prenumerationen var en sekatör.
I dag fick jag första tidningen och åååh vilken drömtidning! TÄNK om man hade så vackra trädgårdar som de i tidningen har! Eller ett eget litet växthus att göra till sitt eget lilla krypin. I vissa växthus odlar man ju inte ens grönsaker...utan bara inreder med härliga morfars-bänkar och korgstolar och blommiga kuddar. Den här tidningen kommer jag bläddra igenom MÅNGA gånger. Speciellt under vintertid när man längtar som mest till våren...
Jag blev så inspirerad att jag faktiskt ska försöka odla min egen pumpa!

Ni själva, vad prenumererar ni på för tidning? Vilken tidning gör att ni tar ett litet glatt skutt när ni öppnar brevlådan? :-)

2 kommentarer:

Familjen Bus sa...

Jag är ju svag för mattidningar då... Prenumererar gärna på Allt om mat eller som nu Elle mat & vin. Men jag blir också riktigt glad om jag hämtar posten och hittar en Mersmak eller som idag, tidningen Buffé. Perfekt kvällslektyr!

Anonym sa...

Jag har provläst Leilas tidning, o jag vet inte om den var så himla spännande. Får återkomma om det. Annars är Allt i Hemmet och Sköna hem fina tidningar...o såklart vanliga Elle.

..fast egentligen föredrar jag böcker. :) ..ska precis krypa ner o börja läsa Barack Obamas bok "Min far hade en dröm"

Klockan är kvart i elva en fredagkväll..o jag ligger redan nerbäddad, vad säger du om det gums? ;)
KRAAAAM AK