torsdag 23 april 2009

Eftermiddag med Lukas å gänget!

Idag hämtade jag och Elias Hannah på förskolan, sen gick vi raka vägen till lekplatsen för att träffa Annica och hennes barn Lukas & Linnea. Vi åt mellanmål på lekplatsen och var där i 1½ timme ungefär. På slutet var även Melvin där med pappa Fredrik och barnen rymde upp i skogen en runda. Vi gick hem vid 15.30, för jag var så törstig så jag höll på att krevera!
Barnen lekte en stund i trädgården innan nyfikenheten blev för stor samtidigt som Hannah ville visa Linnea sitt rum och sin "nya" säng. :-)
Lukas blev väldigt faschinerad av alla fordon barnen har i leklådan nere så de flesta bilderna från idag är på Lukas. Tagna med min älskade blixt som är tillbaka! Jippie!

Ikväll har jag varit och hälsat på hos min älskade tvillingsyster. Hennes bästa vän Jenni, som även är min barndomsvän, var där och det är så härligt med denna människa. Hur lång tid det än tar mellan våra möten är hon alltid samma gamla Jenni. Tryggt att veta. För Jenni är en person som får mig att må bra och sådana är ju ganska bra att ha omkring sig, eller hur?
Jag tog iallafall bilder på Jenni och Camilla, men de får inte lov att publiceras i min blogg, tyvärr... :-)
Camilla informerade mig om att jag luktade "vätskebrist" ur munnen. Hur luktar man då, någon som vet? Lämna gärna kommentar isåfall...
För jag är så törstig, har varit jättetörstig sen igår kväll!

Kom tillbaka i morgon, för då har jag en rolig sak att skriva om!


Hannah rakt upp och ner!

Linnea i trädgården!


Lukas är med och tecknar "Imse vimse"


Väldigt intresserad av allt på hjul...


Sa jag att Lukas är väldigt faschinerad av allt på hjul? ;-)

Inga kommentarer: