onsdag 22 april 2009

Mysig eftermiddag med barnen

Hmm...här hittade jag ett opublicerat inlägg...
Varsågoda, detta hände för ungefär två veckor sedan...;-)

När jag kom hem från skolan idag ställde jag mig och lagade middag - det blev tacos idag, en helt vanlig onsdag!
Efter det kände jag mig lite rastlös i fötterna och tog med barnen på en kort promenad - trodde jag. Vi var borta i lite mer än en timme och hade jättemysigt! Kameran följde naturligtvis också med...


Storasyster är med på noterna, men lillebror är inte alls med...


Kom, så går vi!


Den stora läskiga gungan


En ordentlig, riktig gunga är mycket roligare!



Tittut!



Elias kan också!



Jag ska göra en eld!



Hittade en bandyklubba...



Titta, vad fint det brinner!




Titta där, en bil! En till! En till!



Men TITTA nu då, Hannah!



Ska jag behöva säga till dig på skarpen?!


Hmm...vad är det där då?

Inga kommentarer: