måndag 6 april 2009

Finurliga Anders

Idag när jag kom hem från min korta visit inne i stan (åkte in till stan för att gå till skolan, men kände mig alldeles vimmelkantig när jag kom till Kungsportsplatsen att jag bestämde mig för att åka hem igen) så berättade Anders med smått darrig röst att knepet med att ta bort det nedersta trappsteget på stegen till Hannahs säng inte funkar längre. När han kom upp efter en stund på nedervåningen så stod Elias på översta trappsteget och var på väg upp i sängen! På två steg var han framme hos Elias och tog ner honom. Sen stängde han dörren till Hannah's rum och började med en gång skissa på en lösning...så här blev den!


Vi ska klä dörren i något fint tyg (Hannah vill ha Spiderman-tyg såklart)


Men, vad är detta??! Jag vill UPP!


Om man pillar lite här, så kanske den går sönder...


Här protesteras det hej vilt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Cissi för dom fina bilderna på världerns finaste barn,mina älskade barnbarn hälsning Berit

Familjen Bus sa...

Förstår att han blev besviken, han som just lyckats nå målet... Men nu undrar jag... Hur kommer Hannah upp då???

Cissi sa...

Hannah vet hur man öppnar dörren till stegen, det har vi lärt henne! :-)