onsdag 20 maj 2009

Kallad till casting!

När Hannah var 5 månader var hon modell för Lindex samt Marks & Kattens. Hon var världens sötaste tjej och jag var så himla mallig över henne!
Lindex använde henne i en folder som skickas ut till alla nyfödda bebisar (och föräldrar) och när min bästa kompis Camilla födde sin son ett halvår senare skröt hon för hela BB att hon kände modellen i foldern...;-)


Marks & Kattens använde henne för ett stickmönster på en gul dräkt. Kycklinggul! Hon ser så förvånad ut på den här bilden så jag undrar vad hon egentligen tänkte...!!


Det har nu gått drygt 3½ år och modellkarriären hade nästan lagts på hyllan. Men ikväll ringde de från agenturen och sa att de vill att Hannah kommer på casting för KappAhl på tisdag. Jag blev jätteglad (och stolt såklart!).
Synd bara att hon faktiskt verkar ha fått vattkoppor nu, så modellandet för KappAhl kanske ställs in. Vi får se...det är ju trots allt bara casting, så vi kanske kan skicka in någon annan bild.

Hannah ligger för övrigt i sin säng och är överlycklig över sina vattkoppor - fråga mig INTE varför. Hon är allt bra konstig, min fisjänta...:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får be Lindex fota om henne eftersom de bytt kläder och unge sen dess. ;) ...fast Hannah i bebiskläder går nog inte ihop riktigt. *s*
Hoppas det går bra! Lycka till Hannah!
Puss & Kram AK

Matilda sa...

nämen åh så roligt!!
håller tummarna! tycker hon det är kul att stå framför kameran? hon verkar vara en liten linslus! :-)

min kusin var modell för h&m som barn, och hon minns det som väldigt roligt!