tisdag 12 maj 2009

Inlägg från Elias - En dag med farmor

Idag har farmor tagit hand om mig heeeela dagen! Vi lämnade först Hannah på förskolan, sen hjälpte jag farmor att rensa lite ogräs i trädgården. Fläskpannkaka till lunch, sen ville farmor titta lite på omgivningarna så jag passade på att sova lite i vagnen. Lite FÖR lite tyckte farmor. Vi hämtade Hannah på förskolan och sen var vi på lekplatsen i det härliga vädret.
Elmer och Melvin höll oss sällskap en stund. När mamma och pappa kommit hem från utvecklingssamtalet på Hannahs förskola åt vi lite enkel middag och sen ville farmor bada mig och Hannah. Det var roligt!
Men det var mindre roligt när pappa tog upp mig - jag ÄLSKAR att bada ju!Då tog farmor över igen och gjorde mig glad igen. När jag var som gladast gick hon - buuuäää!

Tack farmor för att du är så snäll! Vi tycker du är BÄST!





Inga kommentarer: