tisdag 12 maj 2009

I put some new shoes on - Paulo Nutini

Vår låt, Jenny!
Jag och Jenny har en låt som är "vår låt". Paolo Nutini - I put some new shoes on. Den sjunger vi ibland, bara så där.

Den första jag visar mina nya skor för är min storasysterJenny. Det har liksom bara blivit så.

Och idag fick jag skicka ett MMS till min älskade syster igen, med texten "I put some new shoes on!" för jag har fått mina nya skor!


Ett par svarta jättefina och JÄTTESKÖNA gympadojjs!
De kanske inte är världens snyggaste dojjor, men de är gjorda efter min knäppa fot och förhöjda och med sköna inlägg som gör att jag kan gå långt utan att få ont. Idag fick jag order av min ortopedtekniker att bara använda dessa skor några veckor, eftersom jag har så ont i foten just nu. Lilla fossingen mår inte så bra av att byta skor hela tiden...
That's fine by me, för jag är så himla nöjd!!

3 kommentarer:

Familjen Bus sa...

Men vad kul att skorna blev bra! Hoppas du är lika nöjd om ett par dar när du prövat dem ordentligt! Kram kram!

Anonym sa...

Gums, jag tycker dina skor är jättefina!!
Roligt med lite nytt! Kram o ses på klööörda ;)

Anonym sa...

Jag har inga nya skor att visa upp :( Men jag är lika glad för det, för idag har jag fått en tid till intervju för ett jobb! Bara det gör ju att man blir så lättad!! Kram från syrran - utan nya skor, men som tycker dina såg jättesköna ut!!!