lördag 30 maj 2009

After school med klasskamraterna

Efter studentfirandet igår tog jag mig in till stan för att möta upp mina klasskamrater för en After school. De andra satt redan på Restaurang Viktoria när jag kom och hade redan blivit lite varma i kläderna, så jag var inte sen att beställa in ett glas vin.
Tyvärr blev vi utslängda halv sju. Men inte för att vi var otrevliga, utan för att bordet var reserverat för middagsgäster...
Marie och Viktoria bestämde sig för en riktig kväll ute så de drog hem till Marie för att duscha och sen vidare till Viktorias lägenhet för att dricka lite vin, så det blev till slut bara jag, Cissi, Desire, Johanna och Helena kvar, så vi tog oss in på Bersåbar, där vi först fick sitta i sofforna inne. Helena försvann efter en stund efter det. Men när vi ville beställa mat blev det helt plötsligt ledigt ute i uteserveringen! Najs! :-)
Vi käkade, drack några goda drinkar och sen vid 22 bröt vi upp och jag hann PRECIS med bussen hem!! Skönt!
Tack tjejer för en jättehärlig kväll!



Åsa & Cissi


Det dracks flitigt i solskenet...


Maria


Marie


Marie & Johanna


Jag och Viktoria


Helena


Cissi


Johanna & Cissi


Båda Cissisarna


Desirée


Cissi & Johanna


Cissi tar sig en drink...

Desirée bad om ett litet glas vatten. Servitören busade till det ordentligt...;-)


Det lilla glaset...


Göta Älv-bron by night...

Inga kommentarer: