torsdag 6 augusti 2009

Ulf Lundell, Sommaren 2009


Oh, my looooord!

Min älskade tvillingsyster har vunnit två biljetter till Uffe på fredag i Trädgårdsföreningen. Hon ringde mig och frågade om jag och Anders ville gå, hon erbjöd sig till och med att vara barnvakt!

Anders hade inte riiiiktigt lust att gå, men JAG. ÅH! Jag ska få se Lundell igen!!!!!


Ringde runt till några vänner, men de är svårflörtade allihop, men till slut hamnade jag hos Susanne och hon ville väldigt gärna följa med!

Så i morgon eftermiddag hämtar hon mig och vi drar in till stan för att käka något innan vi promenerar in till Trädgårdsföreningen och sätter oss på en filt och bara...åh.

Jag är så lycklig!


Som U2 är för Sandra. Som Hellström är för A-K. Som Pepsi Max är för Daniel.

Sån är Lundell för mig. Den gamla gubben har ärgat sig in i min kropp och mitt hjärta för ALLTID.


Den där Jonas, som jag träffade första gången den 1:a augusti 1997 på en Uffekonsert. Han gjorde inte många bra saker, men en sak gjorde han bra. Han förde in Uffe i mitt liv.


Jippie, jag är så glad!!!

1 kommentar:

mika sa...

Det är ju Uffe! Hallå! Jag skulle inte tvekat en sekund.
Han är legend ju!

Kram
Mika
Ps. Vilket fantastiskt foto där kvinnan sitter och håller upp fötterna för att dom inte ska bli blöta...Ds