torsdag 27 augusti 2009

Loggande in på CSN för att kolla om jag fått mitt beslut om studiemedel. Gick in för att kolla studieförsäkran. Den aktuella studieförsäkran fanns där. Men jag kunde inte hämta den, för den skulle finnas bland mina meddelanden.

"Du kan inte lämna din studieförsäkran här. Du har i stället fått blanketten "Studieförsäkran/skolans intygande" tillsammans med ditt beslut. Beslutet hittar du i Mina meddelanden i menyn till vänster. Både du och skolan ska skriva under blanketten innan du skickar in den till CSN."

Jo, men visst. Jag har 0 nya meddelanden. Hur sjutton ska jag få mina pengar NU då?

SUCK för CSN!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det lööövley med csn. Jag är glad det verkar ha löst sig för mig iaf.
Håller tummarna för dig! Ta o ring dem ist..

Kram gumsi