onsdag 12 augusti 2009

Smart förvaring

Jag har några favoriter bland alla inredningsbloggar där ute och "Inspiration & design" är en av dem. Idag har hon skrivit ett inlägg om "Trevlig väggförvaring i tyg" och jag blev så glad, för de ser precis ut som de förvaringsfickorna jag sydde i januari 2008 (till vårt skötbord) och februari 2009 (till min vän Lenitas skötbord). Mina har jag sytt för att de ska passa skötbordet "Sniglar" från IKEA, men de som Malin skriver om i sin blogg är från H&M Home. Jag tycker faktiskt bäst om mina egna!


1 kommentar:

Anonym sa...

Men så FRÄCKA dom är!! Och vad SMART! :)
Hade jag helt klart satsat på om jag hade småtroll. :) Tack för att du vill dela med dig utav tipset. Jag har uppdaterat mitt inlägg och länkade till dig. Hoppas det är ok? Tack för att du nämner mig i ditt inlägg! :)

Mvh Malin Inspiration & design