tisdag 11 augusti 2009

Hannah och hennes idéer...

Igår kväll skrev jag ju att Hannah ville ligga på golvet närmast bokhyllan. Jo, när jag kom in för att titta till henne låg hon rakt på golvet och sov. Anders bar över henne till madrassen och sen gick vi och lade oss.
Igår kväll innan Hannah somnade lovade jag henne frukost på sängen på hennes leksakstallrikar och hon ville äta yoghurt med sin leksakssked, så i morse gjorde jag en smörgås och fixade frulle på sängen. När jag kom in låg hon på golvet vid bokhyllan och sov igen...
En väldigt nöjd Hannah fick sitta på golvet och äta frukost. Senare väckte vi Anders med samma sorts frukost och hon fick äta resten med honom. Jag och Elias var på nedervåningen hela morgonen och han var väldigt nöjd med det.
Idag har vi planerat Liseberg, hoppas bara det inte kommer ett sådant skyfall som för någon timma sen...jisses vad det öste ner, Hannah ville gå ut och duscha i regnet, precis som gammelmorfar Rune!

1 kommentar:

Fyra nyanser av rosa sa...

Hoppas ni kom iväg!

Ja jag fattar inte heller varför allt är så rörigt jämt. Men det var en bonus att min man fick ta hand om bajs-incidenten idag. Jag brukar vara bajsmagneten :-)

PS. Hur går det med vikten och allt? DS.