fredag 21 augusti 2009

Eagle Eye - the movie

När Elias somnat och Hannah satt och åt yoghurt med flingor åkte Anders ner för att hyra en film. Vi hade några alternativ:

  1. Wallander - Kuriren
  2. Grand Torino
  3. Eagle Eye

Han kom hem med "Outlander - Two worlds, one battle", på fodralet stod det "Underhållande, blodig och våldsam sci-fi". Jag höll på att gå upp i atomer. Jag tycker verkligen inte om Sci Fiction! Har jättesvårt för sådana filmer och blev riktigt grinig. Tills jag såg Anders mungipa. Ni som känner Anders vet hur hans mungipa pekar nedåt fast han flinar när han är så där "jävlig" som bara han kan vara. Sen sa han "Jag hittade Eagle Eye, den där filmen är till mig". Jag blev en lugn och snäll hustru igen och tog min cola light och satte mig i soffan och där satt jag kvar! Vilken härligt spännande film!! Fastklistrad i soffan i två timmar. Wohoo, bättre kan det inte bli. Den här filmen rekommenderas verkligen!



1 kommentar:

Anonym sa...

Gran Torino har jag om ni vill se den. Helt klart en sevärd film!
Har oxå Slumdog Millionaire, en lite mindre sevärd film. :)...enligt min smak, tvärtom enligt Annicas smak.
Själv tycker jag Ice Age filmerna är det bästa just nu (...jag som aldrig sett dem innan) :)

Kram gums!