onsdag 26 augusti 2009

Födelsedagskalas!

Igår åkte vi för att fira min storasyster som fyllde 36 år. Vi blev serverade jättegoda gräddtårtor och bullar. Jenny fick självklart paket av oss, men det var ju mest från mig, eftersom jag köpt ett JÄTTEFINT armband med texten "Sisters are different flowers from the same garden" som jag köpte förra veckan på från nätshoppen "Kyss Johanna". När jag skulle beställa det fanns det dock ett hinder - de var slut!! Jag mailade och frågade när nästa leverans skulle komma in och fick till svar att det faktiskt fanns två kvar av en händelse så om jag skyndade mig in och beställde så skulle jag få dem...
Jajamensan! Jag ville egentligen ha tre, eftersom jag har två systrar och en egen arm som vill få en fin accesoar, men när det bara fanns två, men nu fick mina systrar varsitt iallafall! För ja, Camilla fick en present på Jennys födelsedag, hon också!

Elias har varit jättehård i magen de senaste dagarna och har stått och klämt och verkligen skrikit och gråtit av smärta och vi har stått som handfallna och känt oss väldigt maktlösa. Men igår gav vi honom lite katrinplommon och så även idag och JIPPIE - han har börjat bajsa igen! Att man kan bli så lycklig av något så bajsigt...


Min älskade storasyster öppnar paket!

Elias bekantar sig med "Star" - Julias hamster...


Inga kommentarer: