söndag 9 augusti 2009

Fint besök

Just nu ligger det fyra fina barn och sover i vårt hus. Två är våra, två är min systers. Julia och Jacob ska spendera måndagen med oss och vi hoppas på hyffsat väder så vi kan dra ut på något äventyr. Annars så såg Julia riktigt lycklig ut när jag sa att vi säkert kunde baka något...

Sen ser jag att jag fått nytt besöksrekord! Sådant är alltid kul. Fick faktiskt e-post idag från en dansk man som läst min Uffe-recension - haha, jag blev skitglad för hans mail. Benny - välkommen åter! Det enda jag inte förstod av ditt mail var "derefter kører det derudaf".
Någon som förstår och kan översätta?

2 kommentarer:

Mika sa...

därefter kör/drar dom... vad tusan betyder derudaf??? Han måste ha stavat fel!
Det eller också är det någon slang ;)...
Grattis till besöksrekord!!!

Kram
Mika

Matilda sa...

kul med mailet! har däremot ingen aning om vad meningen betyder! är kass på danska! :-)

sv: tack ska du ha! ja 50-årsfesten för mamma var suveränt bra! och semestern också! hihi!