tisdag 4 oktober 2011

Tjejer är bäst

Idag när jag hämtat Hannah i skolan, på väg upp till Elias förskola, så sitter hon där bak och berättar om sin dag.

"Jag pussade BARA på tjejerna idag...de är så söta allihop så jag smäller aaaav!".

Jag skrattade högt och frågade "Men sparade du inte en enda till killarna?"

"Näää, de vill inte ha pussar av en annan kille ju!"

Min älskade unge, vad hon gör mig stolt. Hon är fan precis som hon vill. Och skiter i vilket. Gud nåde den som skulle våga säga annat...jag ska giva dem på moppo hela bunten!!!


Hannah & allra bästa vännen Melvin, våren -09.

3 kommentarer:

Eva Pf sa...

Vilken super härlig inställning :)

HEMLÄNGTAN sa...

Nu har jag läst ikapp mig lite här! Så kul det ser ut på ditt homeparty. Tråkigt att jag inte kunde komma. Vi hade överraskningsfest för min systers man som fyller 40år. Det får bli en annan gång istället!

Och jag blir så nyfiken på Zumban. Visserligen har vi inte Wii, men jag skulle gärna vilja ha...

Ha en toppendag!

Kram, Jenny

Jenny sa...

Jag är så stolt över Hannah som faktiskt står för att hon är och vill vara en cool tjej! Hon är BÄST!!