torsdag 20 oktober 2011

Nyopererad.

Operationen gick jättebra. Det var fyra läkarstudenter med under tiden och eftersom jag låg bakom ett skynke är jag inte säker, men jag fick känslan av att en av studenterna fick sy lite.

Pappa skjutsade mig dit och hem, han bjöd till o med på en Sibyllalunch, på Sibylladagen o allt!!

Nu sitter jag med handen i högläge, jag är sjukskriven i tre veckor. Undrar hur jag bäst kan ta tillvara på dessa...

Snart kommer min familj hem, Anders har lovat fixa köttfärspaj idag, mums!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vet ett toppen-bra sätt att fördriva tiden. Ut och gå! Det är nu du har chansen att få till en rutin som du inte vill vara utan sedan. Då hittar du lättare tiden för det senare med :) Lycka till kära syster! Puss & Kram

Annika sa...

Skönt att det gick bra! Sköt om dig!

Camilla sa...

Fick du Schweizernöt?

Cissi sa...

Näääää...varken pappa eller Brollan hade med sig! :-)