tisdag 18 oktober 2011

Mitt ljus i mörkret

Tack, vad ni är söta! Ni må tro era kommentarer har värmt idag, när jag känt mig lite nere, både av besöksstatistik och av lite tråkigheter på jobbet. Jag är jätteglad att ni uppskattar vad jag skriver, vad jag fotograferar och vad jag vill ventilera. För att visa er min uppskattning tillägnar jag detta inlägg och dess bilder till alla er som läser det här. Ni är mitt ljus i mörkret. Fina ni.

Hannah gav mig idén efter att ha plockat en massa snäck- och musselskal från stranden...

Hon sa att jag skulle göra något fint i uterummet med allt det där...

Påskäggen fick bli fiskmåsägg...;-)

Mitt ljus i mörkret. Det är ni det.

Kraaaa-aaaam!

2 kommentarer:

Annika sa...

Jätte-fint!!

*KRAM*

/Annika

Anonym sa...

Du är så pysslig gums, och duktig på det är du med.

Kram allra bästaste gumsidums, från storgums ;)

LOVE YOU!