måndag 17 oktober 2011

6 veckor

Visste ni att det bara är sex veckor kvar till 1:a advent?

Idag är min motivation att fixa i hemmet på topp, men orken i bott - så det är kört för idag.

Började min arbetsvecka på sämsta tänkbara sätt - det är anställningsstopp och jag kanske inte får förlängt efter nyår. :-(

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta mig med Descutan inför operationen på torsdag. Tydligen måste man tvätta sig med bakteriedödande tre kvällar i rad innan. Annat var det på den "gamla goda tiden" då man tvättade sig en gång på kvällen innan och en gång samma morgon...

Trevlig kväll på er!

2 kommentarer:

Familjen Bus sa...

Synd jag inte tänkte på det, har en förpackning hemma eftersom jag aldrig fick chans att använda den när Milton skulle ut. Hojta om du vill ha den!

Cissi sa...

Hur skulle du kunna ha Descutan till mig i huvudet utöver alla andra bestyr och badrumstankar? :-) Kram vännen!!