fredag 14 oktober 2011

Fredagsmys

Varje fredag turas vi om att fixa fredagsfrukost på jobbet. Idag var det vi sekreterare som hade ansvaret för frukosten och eftersom jag älskar gosefrukost vill jag ju gärna fixa till det med något extra. Så det blev att jag tog med mig min massagedyna från OBH Nordica som jag erhållit genom en "Buzzador"-kampanj. Det var många som stod i kö för att prova, men det var bara vår vårdenhetsöverläkare som fastnade på bild. Han gillade den starkt, men saknade att få massage uppe i nacken. Jag tipsade om att man kunde skjuta fram rumpan lite för att få nacken lite längre ner, men han bara skrattade och sa att han var något längre än mig. Min nacke är hans ländrygg, ungefär...

Ja, så kan man också uttrycka det. Han är jättelång och jag är jättekort. :-)

Resten av dagen var det en strid ström av testare som satt i massagestolen och de flesta uppskattade den mycket. Tre stycken ville köpa en likadan...:-)



Ikväll har vi myst med barnen, det blev fredagsmys med hemmalagad pizza (som ni ser i inlägget nedan) och efteråt fick barnen popcorn. Tror dock inte Elias fick så många innan han slocknade i soffan. Jag och Anders lyxade till det med Frödinge klasskaka, vaniljglass och blåblärssorbet!

Imorgon bär det av till Gekås med svärmor och våra tvillingsystrar. Mamma följer också med! :-)




Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer: