lördag 1 oktober 2011

Homepartymix


Anders och barnen åkte till Uddevalla i morse, och jag gissar på att de är på väg hem snart, när det är dags att sova. Uppe i Uddevalla har de varit och köpt stövlar och vinterskor till barnen (TACK Farmor!!!) och sedan skulle de till Emaus, Uddevalls motsvarighet till 4H-gården.

Ja, idag var det äntligen dags för min Homepartymix. Ett 20-tal köpglada tjejer kom och hälsade på, minglade och handlade från Tupperware, Mary Kay och Skimmelgården. Blingokläderna verkade inte så populära, tyvärr, för där såldes inte ett endaste plagg. Tråkigt, jag hade hoppats på stooor rabatt där...;-)

Iallafall, det blev väldigt lyckat och jag kan mycket väl tänka mig att ha ett sånt här party fler gånger, kanske till våren?!


Icka kom och visade lite fina varor från Skimmelgården



Lisa visade Mary kay!




Min fina (och mycket gravida!) granne Therese shoppade lite Tupperware...:-)

En kanna från Greengate. Ljuvlig att ha glögg i, tror ni inte?








Fina Icke från Skimmelgården

Finaste Lisa


2 kommentarer:

Jenny sa...

Tack för en mysig upplevelse även om jag inte stannade speciellt länge :)

Anonym sa...

Tack för idag Cissi! Det var trevligt : ) kram Matilda