torsdag 6 oktober 2011

Föräldramöte

Ikväll har jag varit på det första föräldramötet sedan Hannah började förskoleklass. Givande möte där vi fick träffa den nya pedagogen, som verkade RIKTIGT bra och jag tror de två kommer bli ett bra team!

En rolig sak som mötet började med var att vi föräldrar fick gå runt och titta på teckningar barnen gjort. Vi fick välja ut en teckning som vi trodde vårt barn tecknat och när vi bestämt oss fick vi vända på pappret och läsa namnet som stod på baksidan. En annan mamma pekade på en teckning och föreslog den för mig. Men jag skrattade och sa att Hannah troligtvis inte skulle rita en teckning på flickor i rosa och lila klänningar. Jag gick vidare och rätt snabbt fann jag denna. Den har Hannah ritat, tänkte jag. Och gissa vad? Jag känner min dotter!! Inga söta flickor här inte. Tre coola killar var det på teckningen. Och en mamma med yvigt hår! :-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Känner bara ren kär familje lycka när jag läser detta inlägget.... Ni ger så mkt kärlek till varandra i eran familj... <3

Kram Pia