torsdag 13 oktober 2011

Höstfärger

Kunde inte motstå en så vacker ljung i kruka igår när jag gick förbi Cajsas blomster i Kärra centrum igår. Älskar de gula, lila och orange tonerna som finns överallt nu. Älskar att tända min lykta på utsidan, sopa rent framför dörren och välkomna mina gäster vid en färgsprakande entré!

Och så längtar jag tills vi kan köpa ny soffa. Det är inget praktiskt fel på den grupp i skinn vi har nu, men fatta vad fint det kommer bli den dagen den här skönheten flyttar in....

Bilder är lånade från Trademax och Trendenser.

1 kommentar:

HEMLÄNGTAN sa...

Oj vilken stor och härlig soffa. Förstår att du längtar...

Angående stubben så tog jag den från min man då han högg ved för några veckor sedan. Jag har den bredvid vår soffa som ett litet avlastningsbord men den är även bra att ha som rekvisita vid produktfotografering :)

Hoppas allt är bra med dig. Visst är det underbart när vi för en gång skull har sol!

Kram!