lördag 28 november 2009

Slut på lugnet

Elias har hostat en del i natt, men sovit bra ändå. Det är väl jag och Anders som fått vår sömn störd. Hannah önskade sig redan igår frukost på sängen och eftersom Elias vill göra allt Hannah gör så blev det frukost för båda två i Hannahs säng.

Vi har helt plötsligt mycket planer för dagen, för jag kom precis på att Anders föräldrar pratade om att komma förbi en stund och hälsa på och för att lämna julkalendern med små paket för varje dag i december (farmor skämmer bort sina juveler!). Sen vill jag handla på ICA Maxi i Amhult för att eventuellt få möjlighet att hälsa på hos min tvillingsyster.

Har suttit och planerat middag för nästa vecka och ikväll har jag önskat mig revben, för det gör Anders så himla bra!

Så här lugnt och skönt var det igår kväll vid 22-tiden...;-)

Frukost på sängen med smörgåsar utskurna med hjälp av pepparkaksformar! :-)


Inga kommentarer: